MCS – Mitt år som utvekslingsstudent i Italia


$
03.06.09, 19:02
Filed under: før avreise, hverdag, mat og drikke

Herregud for en vill dag det har vært idag!! wohooo.. Okei en ting om gangen! Først var det skole, noe som jeg ikke hadde gledet meg noe særlig til siden vi skulle ha terminprøve i naturfag fra hele boka! Var rimelig trøtt siden jeg satt oppe til klokken 05:00 om mårningen for å lese, men tror det lønte seg, gikk ganske så bra på prøven så. Og i de to siste timene fikk vi gå 2 timer før vi egentlig var ferdig, just for at vi skulle ha en fin sommer :-) herrligt

Etter skolen hastet jeg ned til byen for å få tid til litt trening før jeg skulle på jobb, men den gang ei.. Det endte opp med at jeg og mamma dro på kafé og at jeg sa opp jobben som konsulent for Nordcall (pga. at jeg har 100% på Mx nå) haha! Da var det jo ikke noe stress med å komme seg til Fysio med det første, så da slang jeg like godt av noen minutter på Mx med mamma imens. Hadde jo hele dagen på meg. På Mx sto jeg i allefall å trykka på mobilen, til det plutselig kommer en hysterisk dame inn i butikken å lemper opp mobilen og spør om jeg kunne hjelpe henne med å bestille en ringetone og en meldingstone + oppsett for MMS osv.. Jeg sa da ja og fikset det, hun så glad som aldri før, å tvang på meg en hundrings. hihi :-)

Da damen var gått gikk jeg inn på AFS’s hjemmeside for å bare sjekke om det var kommet avreisedato… OGJA, DET VAR DET OG!!!

«Avreisedato fra Gardermoen er satt til torsdag 10. september 2009 og hjemreisedato fra Roma vil være ca. 11. juli 2010.» TJOHEIII:-D herregud som jeg gleder meg!

Etter en stund fikk jeg åla meg til Fysio, der jeg trena kondisjon, mage og føtter. Imorgen blir det kondisjon og overkropp :-)

TRENING 

Soundtrack: Serani – No Games


14 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

fyfan førr nån lætttjænte pængæ asså :)

Kommentar av signe

Shitt så tili du fær :o e fær kanskje ein måne før d :p

Kommentar av Jeanett

Tidlig? du dra jo enda tidligere enn meg da:P hehe, smartass :D

Kommentar av mschei

e meinte seint :O :$ :D

Kommentar av Jeanett

Hehe, skjønte det :-) men det er fordi det er for varmt til å gå på skole i august i Italia :-)

Kommentar av mschei

ahaa :) når e dæ du bynne på skolæ då?

Kommentar av Jeanett

Vi begynner midt i september ca :-) har ikke du blogg? pratet mer med familien din forresten?:-D

Kommentar av mschei

Okai :) nope, not yet, men ska skaff me snart :D nei, men no e dæ sekkert at dæ e dæm e ska bo tell, men e har ikke fått bildæ elns.. men ska send ein mail tell di i nærmaste framtid :)

Kommentar av Jeanett

Hehe, ja det må du gjøre!:-) åh, så morsomt!! Alt blir 1000x mer virkelig når du har fått familie og når dere har vekslet et par ord:-) Hvor var det de bodde? :-)

Kommentar av mschei

Ja, dæ trur e :p di bor i Bedford, Virginia, ein litn plass :p

Kommentar av Jeanett

Åjaa :-) så koselig!

Kommentar av mschei

hehe, jepp, satsæ på dæ !:)

Kommentar av Jeanett

Gratulere mæ frihetn Marie ;)

Kommentar av Myrstad

haha, thanks! ;)

Kommentar av mschei




Legg igjen en kommentar