MCS – Mitt år som utvekslingsstudent i Italia


sommerferie, grilling og ny data
19.06.09, 14:59
Filed under: før avreise, mat og drikke, shopping

Idag har det vært avsluttning/grilling i skolegården. Var faktisk veldig morsomt! Ble tatt en del bilder siden det er 7 stk. som forlater klassen til høsten, men er kun to av de som skal bytte linje, de andre skal på utveksling i ett år. Blir helt rart. Begynner å gå opp for meg nå og jeg kjenner at reisefeberen kommer sakte men sikkert. Har begynt å tenke litt på pakking siden jeg må kjøpe med en stooor koffert, men nytter ikke hvor stor den er egentlig, for jeg får bare lov å ha med 20 kilo!! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å plukke ut bare 20 kilo med klær, sko, ting osv.  som skal «holde» i 10 mnd.. begrensning er noe jeg må lære meg når det gjelder pakking. Noen tips?

Forresten så skal jeg kjøpe meg ny data idag til jeg reiser,  en HP Mini Pc Vivienne Tam + matchende trådløs mus.

Downloads3


6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

åå, søt data :D håret ditt ble forresten utrolig fint! Og jeg og kunne trengt noen pakketips. Hva tar man med seg for et år liksom?! ;p

Kommentar av julieminsaas

Jepp, har tenkt på utveksling :-). Har løst å fær tel USA og, men Australia fristæ mæst, så tippæ dæ bi dar e søke :-)

Kommentar av Maria Westin

hihi,greit fornøyd med den ja :D han fant den på en butikk som het mattis etter å ha sjekka lageret deres eller noe :b de rosa koffertene går så sykt fort. Men jaa, du må gå for rød så du blir matchmatch! :D Tror kanskje jeg må spørre noen ja, det kommer til å bli syykt vanskelig å finne ut hvilken shorts jeg kommer til å ha lyst til å ha, hvilken bukse…

Kommentar av julieminsaas

Hællå :) e har læst twilight bøkern.. eller, di to første :P?

Kommentar av Amanda

Hei :D åh, twilight new moon? har du bøkene? :)

Kommentar av mschei

jappp :)

Kommentar av Amanda




Legg igjen en kommentar